Hoppa till huvudinnehåll
RISE logo

Konsumentkontakt

Detta nätverk är en mötesplats för dig som arbetar med företagets relationer gentemot konsumenten och har intresse av hur företagets kontakter med konsumenten kan förändras och förbättras. Nätverket syftar till att stärka dig i ditt arbete som konsumentkontakt och ger konkreta och praktiska verktyg som direkt kan appliceras i vardagen.

Nätverksträffarna baseras till stor del på deltagarnas egna behov och önskemål. Vi har två träffar per år och i den mån det är möjligt besöker vi något av våra deltagande företag. Inbjudna föreläsare inspirerar och lär oss att utvecklas för att möta de ökande kraven i rollen som konsumentkontakt genom intressanta föreläsningar och kreativa workshops.

Genom att gå med i nätverket får du:

  • delta i stimulerande och lärorika träffar
  • möjlighet att utbyta erfarenheter med andra
  • inspireras till förbättringsarbete
  • ökad insikt och kunskap kring relationen till konsument
  • praktiska redskap och verktyg i ditt vardagliga arbetet

Deltagare i nätverket:
Almondy
Fazer Sweden AB
Ingelsta Kalkon
Lantmännen Cerealia
Nordic Sugar AB
Polarbröd AB
Santa Maria/Paulig
Pågen AB
Spendrups Bryggeri AB
Åbro Bryggeri AB

Fakta om nätverket

Namn

Konsumentkontakt

Mer information

Aktuella teman för nätverket:

  • ”Egoboost” och konkreta verktyg i vardagen
  • Krishantering och kommunikation
  • Lagstiftning
  • Framtidens konsument och trender
  • Hantera utmanande kunder
  • Digitalisering och AI

Medlemskap

Nätverket löper ett år i taget. Årsavgiften för nätverket Konsumentkontakt är 16 500 kronor exkl. moms. Avgiften faktureras vid nätverkets start. Avgiften gäller för två deltagare på nätverksträffarna.

Behandling av dina personuppgifter

Cecilia Norman

Kontaktperson

Cecilia Norman

Projektledare

+46 10 516 66 48

Läs mer om Cecilia

Kontakta Cecilia
CAPTCHA

* Obligatoriskt Genom att skicka in formuläret behandlar RISE dina personuppgifter.